Informacje ze świata Emobility. Odkryj rewolucję elektromobilności na naszym portalu! Znajdź najnowsze informacje, recenzje i porady dotyczące samochodów elektrycznych. Dowiedz się o zaletach ekologicznej jazdy, oszczędzaj na paliwie i przyczyniaj się do ochrony środowiska. Dołącz do społeczności e-mobility już dziś!
Strona główna » 10 tysięcy ładowarek Tesla Superchargers w europejskiej w sieci
10 tysięcy ładowarek Tesla Superchargers w europejskiej w sieci
Klienci DKV Mobility, wiodącej europejskiej platformy B2B dla płatności i rozwiązań w trasie, mogą już korzystać z ponad 10 000 ładowarek Tesla Superchargers w całej Europie. To największa i najbardziej niezawodna sieć szybkiego ładowania na Starym Kontynencie, oferująca prędkość ładowania do 250 kW- poinformowała firma.
Lokalizacje punktów Tesla Supercharger, dostępnych dla wszystkich pojazdów elektrycznych, można znaleźć w sekcji “Charge your Non-Tesla” w aplikacji Tesla lub w aplikacji DKV Mobility. Nowa usługa jest oferowana poprzez platformę GreenFlux (spółka zależna DKV Mobility), czytamy na elektromobilni.pl.
Stacje Supercharger Tesla zostaną płynnie zintegrowane z naszą istniejącą siecią ładowania, tak by klienci DKV Mobility mogli z nich natychmiast korzystać. Użytkownicy kart DKV zyskają wygodę szybkiego ładowania i większy zasięg, mogąc dzięki temu redukować koszty – powiedział Sven Mehringer, dyrektor zarządzający ds. energii i usług dla pojazdów w DKV Mobility.
Z aplikacją Tesla
Sesję ładowania w sieci Supercharger Tesla można rozpocząć tylko za pośrednictwem aplikacji Tesla. Aby dokonać płatności kartą DKV +Charge, kierowca pojazdu elektrycznego musi pobrać aplikację Tesla i utworzyć konto Tesla. Na koncie Tesla klienci DKV Mobility powinni natomiast zainstalować DKV Card +Charge jako domyślną metodę płatności. Aby to zrobić, mogą wprowadzić swoje imię i nazwisko oraz numer swojej karty. Po zweryfikowaniu operacji przez DKV Mobility karta DKV Card +Charge zostanie ustawiona jako domyślna metoda płatności za ładowanie.
Platforma B2B
DKV Mobility jest wiodącą platformą B2B dla płatności drogowych i rozwiązań dla pojazdów w trasie. Obsługuje blisko 322 000 aktywnych klientów w ponad 50 krajach w całej Europie, zatrudniając ok. 2 200 pracowników. Firma oferuje dostęp do największej niezależnej sieci akceptacji karty paliwowej w Europie, która obejmuje ok. 66 000 stacji paliw konwencjonalnych, ponad 509 000 publicznych i półpublicznych punktów ładowania pojazdów elektrycznych oraz blisko 21 000 stacji z paliwami alternatywnymi. DKV Mobility wygenerowała obroty w wysokości 17 mld euro, osiągając przychód na poziomie 621 mln euro.
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.